Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris electronica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris electronica. Mostrar tots els missatges

30 de desembre 2007

Estat actual del robot


Com podeu veure , degut a la meva eterna dedicació a la UOC, no he pogut avançar res el projecte. De fet, crec que tornaré a començar de zero amb el background que tinc. Espero fer un de millor.

04 de juny 2007

Projecte Robot Sniffer : All whells drive

He acabat la UOC i torno a tenir temps per tornar a la meva afició preferida. Estic intentant posar la placa sobre alguna plataforma, juntament amb el motor.De moment, estic mirant amb una capsa de CD's...





22 de desembre 2006

Antic blog

El projecte de Robot sniffer el tinc al bloc de blogs en català.
La veritat, em fa mandra migrar-lo aquí, així que aquí va la URL
dosmesdos

salut!